niedziela, 8 października 2023

Tenis Ziemny - Moja Pasja

    Mam na imię Marysia. Moją pasją jest tenis ziemny, który trenuję od szóstego roku życia. Na początku była to zabawa, lecz z czasem przerodziła się w tenis zawodowy. Od roku 2017 należę do kaliskiego klubu Calisia Tenis Pro, gdzie na co dzień trenuję. Regularnie uczestniczę w turniejach rangi ogólnopolskiej i wojewódzkiej. Na swoim koncie mam wiele sukcesów, m.in. kilka I, II i III miejsc w wojewódzkich turniejach klasyfikacyjnych, zarówno w deblu jak i w singlu, II miejsce w ogólnopolskim turnieju klasyfikacyjnym. Dwa razy byłam brązową medalistką Mistrzostw Wielkopolski. Dwa razy z rzędu zdobyłam ze swoją drużyną I miejsce w Drużynowych Mistrzostwach Wielkopolski i raz byłyśmy brązowymi medalistkami Drużynowych Mistrzostw Polski. Tenis ziemny to przede wszystkim świetna zabawa. Pozwala na wypracowanie kondycji i umiejętności zdrowej rywalizacji. Dzięki tenisowi jestem bardziej zorganizowana i uczę się systematyczności.

Maria Stefaniak – uczennica klasy 7



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz